Webinar: Perfecte klantbeleving


In samenwerking met QS solutions organiseren wij het webinar “Optimale service door een CRM-telefonie integratie” Graag nodigen wij u uit voor dit webinar op dinsdag 27 juni van 14.00 – 15.00 uur. Tijdens dit webinar bekijken we hoe uw organisatie een optimale service aan uw klanten, leveranciers en partners verleent door het gebruik van CRM en de integratie met uw telefoniesysteem.

Een perfecte klantbeleving is belangrijker dan ooit. Uw klanten verwachten een persoonlijke en snelle service via alle mogelijke kanalen. Bij telefonisch contact is het van belang dat relevante informatie van de beller direct in beeld verschijnt, waardoor deze snel van het juiste antwoord voorzien wordt.

Met de ToastAR CRM-telefonie integratie hebt u bij een inkomend gesprek direct de relevante klantinformatie in beeld! U herkent uw klanten en laat blijken dat u weet wat er speelt. Daarnaast bent u in staat om KPI’s en Service Levels te monitoren en klanttevredenheid hiermee te verbeteren. In dit webinar verzorgen Patrick Scherbeijn en Fergus Keith verschillende demonstraties om de kracht van de van Microsoft CRM en de integratie met telefonie te tonen.

Wilt u uw klanten beter binden door een optimale service te verlenen? Mis dit webinar niet. In een uur tijd brengen de sprekers u op de hoogte van alle mogelijkheden. Reserveer nu uw virtuele plek via onderstaande knop.

Aanmelden

 


 Agenda

Dinsdag 27 juni 14.00 – 15.00 uur

1. Introductie en opening
2. Waarom CRM?
3. Telefonie integratie
4. Demonstraties
5. Afsluiting

 

 Sprekers

PatrickSerb Patrick Scherbeijn: Co-founder Ask Roger!
Managing Director | Ask Roger
fergus-keith Fergus Keith
Commercieel Directeur | QS solutions




RT @QSsolutions: Weet jij hoe de combinatie van #CRM en #AskRoger jouw klantenservice kan verbeteren? Lees het hier: https://t.co/DSLnrcQojO
22-06-2017 12:06

Klanten

Creatie en Realisatie The MindOffice