Bouw, techniek, interieur


Veranderingen in regelgeving en diverse vraagstukken vanuit de klant zorgen ervoor dat bedrijven zoeken naar nieuwe mogelijkheden om zich te onderscheiden.

Klanten zoeken via verschillende kanalen contact: mail, telefoon, Whatsapp, chat. Hoe zorgt u ervoor dat u via al deze kanalen optimaal bereikbaar bent en hoe houdt u het serviceniveau hoog? Onder meer door ervoor te zorgen dat uw medewerkers optimaal kunnen samenwerken: tekeningen delen, inzicht in alle laatste project gegevens. Maar ook: een goed werkend Wi-Fi, koppelingen tussen locaties en telefoniekoppelingen met uw CRM systeem zodat u direct ziet wie er belt en alle actuele klantgegevens bij de hand heeft.  Wij helpen u graag om dit te realiseren.

De koppeling met ons Salesforce CRM zorgt ervoor dat onze medewerkers alle klantgegevens zien nog voordat ze het gesprek aannemen.

– Patrick Adema, informatiemanager, BPD
ToastAR venster Salesforce NL



Voor BPD ontwikkelden wij een koppeling tussen Skype for Business en Salesforce. Wanneer een klant belt zien medewerkers alle klantgegevens nog voordat ze het gesprek aannemen. ‘Door samen met Ask Roger! oplossingen te bedenken hebben wij onze klantcontacten, en daarmee de klantbeleving, aantoonbaar verbeterd’, aldus Patrick Adema, informatiemanager BPD.

Meer weten? Download hier de flyer:


RT @QSsolutions: Weet jij hoe de combinatie van #CRM en #AskRoger jouw klantenservice kan verbeteren? Lees het hier: https://t.co/DSLnrcQojO
22-06-2017 12:06

Klanten

Creatie en Realisatie The MindOffice