Financiële dienstverlening


Binnen de financiële dienstverlening oriënteren klanten zich steeds meer in avonduren en weekenden. De klant wil direct geholpen worden door de juiste persoon en met het juiste advies. Medewerkers hebben vanuit iedere locatie en op elk tijdstip inzicht nodig in de persoonsgegevens. Zo kunnen zij direct inspelen op de situatie van de klant.

Veiligheid van klantgegevens is essentieel. Optimalisatie van interne processen zorgt er voor dat direct zichtbaar is of een medewerker beschikbaar is of wie hem vervangt. Resultaat: optimale bereikbaarheid en klantbeleving.

‘De dames van het secretariaat zien wanneer zij de telefoon beantwoorden wie zij aan de lijn krijgen en of de medewerker die gebeld wordt beschikbaar is. De nummerherkenning zorgt ervoor dat we via een pop-up, een zogenaamde ‘bubble’, door kunnen klikken naar de desbetreffende klant, zodat de belangrijkste gegevens direct op het scherm verschijnen.

– Edwin Riet, Partner bij FACET

afasCweNormaal



Met onze AFAS koppeling wordt bij een inkomend gesprek real-time detailinformatie uit AFAS in het CRM getoond. Naast persoonlijke gegevens is ook te zien of er openstaande posten zijn. De betreffende facturen en het dossier kunnen direct geopend worden. De beller wordt direct herkend en het is dus niet nodig om naar debiteurnummer, klantnaam of bedrijfsnaam te vragen.

Meer weten? Download hier onze flyer direct:


RT @QSsolutions: Weet jij hoe de combinatie van #CRM en #AskRoger jouw klantenservice kan verbeteren? Lees het hier: https://t.co/DSLnrcQojO
22-06-2017 12:06

Klanten

Creatie en Realisatie The MindOffice