Onderwijs


Het onderwijs verandert in rap tempo. Ouders en leerlingen zijn kritisch bij het uitzoeken van een school. Scholen zoeken naar manieren om zich te onderscheiden, om aan te sluiten bij maatschappelijke veranderingen als tijd- en plaats onafhankelijk leren. Digitalisering biedt daarbij volop kansen.

Met nieuwe technologieën kunt u als school de service aan ouders, leerlingen en docenten verbeteren en de klanttevredenheid – meetbaar – verhogen. Met als resultaat: onderwijs dat past in de huidige tijd, met meer tijd en aandacht voor de leerling. Uiteindelijk draait het daar om.

‘Alle docenten beschikken over een laptop en kunnen online oudergesprekken voeren, op een tijdstip en een locatie die voor hen het beste past. Ouders en leerlingen kunnen we beter en sneller helpen.’

– Peter Schep, informatiemanager Het Oosterlicht
_mg_0071

Adoptieplan
Eén van de grote uitdagingen bij de introductie van een nieuw communicatiesysteem is de adoptie: hoe zorgt u ervoor dat uw medewerkers de nieuwe manier van communiceren omarmen?  De mate van succes van een unified communications project wordt voor een belangrijk deel bepaald door de mate en aandacht voor adoptie en training. Onze projectmanagers hebben ruime ervaring met adoptietrajecten en nemen dit standaard mee in hun plan van aanpak. Want een project is pas succesvol als de gebruiker er naar tevredenheid mee werkt.

 



Magister integratie

Met onze ToastAR realiseerden wij een telefoniekoppeling tussen het leerlingadministratiesysteem Magister en Skype for Business. Deze koppeling zorgt ervoor dat scholen ouders, docenten én leerlingen sneller en beter van dienst kunt zijn. Bij een inkomend telefoongesprek of chat worden op het schermt de meest relevante ouder- en leerlinggegevens getoond. Medewerkers hoeven hoeft dus niet meer om de gegevens van de leerling te vragen en de beller wordt sneller en persoonlijker te woord gestaan.

Meer over onze visie en oplossingen voor het onderwijs vindt u op www.rogerinhetonderwijs.nl.

Meer weten? Download hier direct onze flyer:


RT @QSsolutions: Weet jij hoe de combinatie van #CRM en #AskRoger jouw klantenservice kan verbeteren? Lees het hier: https://t.co/DSLnrcQojO
22-06-2017 12:06

Klanten

Creatie en Realisatie The MindOffice