Reizen


De reisbranche is een dynamische en hoog competitieve markt. De eisen van de klant zijn hoog; prijzen van vluchten en hotels wijzigen met de dag. Ook het consumentengedrag verandert: de klant verwacht dat hij altijd en overal zijn reis kan boeken en terecht kan met zijn vragen.

Op een laptop online tickets boeken is de normaalste zaak van de wereld geworden. Ook het boeken van een reis bij een touroperator via een mobiel of tablet gebeurt steeds vaker. De verwachting is dat alternatieven voor hotels zoals AirBnB en andere mobiel gefocuste platforms stevig gaan concurreren met hotels. Hoe zorg je ervoor dat de klant vanaf elk device zo goed mogelijk geholpen wordt?

Veranderend gedrag
corendon-appDaarnaast ziet de branche in analyses dat online browsen in de digitale winkel daalt en dat het gebruik van de mobile app/website op smartphones/tablets sterk stijgt; gemiddeld met 15 procent. Oorzaak: veranderend consumentengedrag. Even snel een vakantie boeken tijdens het kijken van een serie of tijdens een gezellig avondje in de kroeg. Dit klinkt gemakkelijk, maar dat is het niet. Via een smartphone of tablet een reis boeken is lastig en vermoeiend door het kleine scherm. Daardoor worden er meer boekingen via het Klant Contact Centrum (KCC) gedaan.

Hoe zorgt je als touroperator voor een goede klantbeleving? De oplossing is omnichannel. Reisorganisaties moeten op meerdere kanalen bereikbaar zijn en alle systemen moeten met elkaar communiceren. Zo kan de klant zelf het kanaal, zoals e-mail, chat, social media of telefoon, kiezen dat bij hem past. Met een omnichannel oplossing bent u als touroperator klaar voor de toekomst.

 



Skype for Business

Met Skype for Business, aangevuld met Anywhere365, heeft u één communicatieplatform voor al uw kanalen. Via welk kanaal de klant een medewerker ook benadert, een medewerker heeft binnen no time de juiste informatie tot z’n beschikking.. Uw klanten worden op deze manier op alle kanalen klantvriendelijk én efficiënt geholpen.


RT @QSsolutions: Weet jij hoe de combinatie van #CRM en #AskRoger jouw klantenservice kan verbeteren? Lees het hier: https://t.co/DSLnrcQojO
22-06-2017 12:06

Klanten

Creatie en Realisatie The MindOffice