Markant




Markant staat voor Dynamisch Werken. Het bedrijf ontwikkelt meubilair dat dynamisch werken eenvoudig en plezierig maakt. Bedrijven die hun werknemers Dynamisch laten Werken hebben gezondere en productievere medewerkers, doordat ze afwisselend kunnen staan, zitten, lopen en bewegen.



De uitdaging

“Markant had flink wat uitdagingen voor Ask Roger!”, beaamt directeur Cees Spijker. “Allereerst gebruikten we een ander VoIP systeem, maar daar waren we niet tevreden over. Dat moest beter kunnen. Daarnaast wilden we persoonlijker en met meer klantbeleving gaan werken. Omdat Markant een wereldwijd bedrijf is, is het een must om onderling tussen vestigingen te kunnen VoIP bellen en meer gebruik te kunnen maken van video overleggen. Als klap op de vuurpijl wilden we geen gezeur over beveiliging van systemen en het liefst alle beheer buiten de deur, zowel het netwerk als de providers die zijn gecontracteerd, omdat we zelf weinig IT kennis in huis hebben en het IP netwerk regelmatig storingen geeft.”



De oplossing

Kortgezegd: Markant wil ontzorgd worden. Ask Roger! leverde hier een passende oplossing voor in de vorm van: premium support, managed services en CloudUC telefonie. “Binnen deze oplossing zorgt Ask Roger! ook voor een groot deel voor onze netwerkinfrastructuur en zijn zij verantwoordelijk voor de connecties binnen het netwerk, de verbinding naar het internet en de beveiliging hiervan (firewall), de interconnectie tussen het netwerk van Houten en Nieuwegein en de netwerktunnel naar Maleisië (zodat ook zij zonder problemen gebruik kunnen maken van onder andere de AS400). Wat betreft de samenwerking: medewerkers van Ask Roger! reageren altijd professioneel en adequaat als er iets geregeld moet worden en iedereen heeft een goede kennis van zaken. Ik ben tevreden.”



Het is een vlekkeloos project, wij hebben er geen omkijken naar.
- Cees Spijker, directeur

Hoe Roger is dat?

Onze Oplossingsgerichte aanpak zorgt ervoor dat Markant zich geen zorgen hoeft te maken over tal van details, Markant geeft gewoon aan wat ze functioneel willen en wij zorgen ervoor dat dit er komt. Met onze dienstverlening zorgen we ervoor dat het vervolgens preventief onderhouden wordt, veilig blijft en storingen worden voorkomen.


RT @QSsolutions: Weet jij hoe de combinatie van #CRM en #AskRoger jouw klantenservice kan verbeteren? Lees het hier: https://t.co/DSLnrcQojO
22-06-2017 12:06

Klanten

Creatie en Realisatie The MindOffice