Anywhere365


Unified contact center technologie verbetert de klantenservice en productiviteit. Onze Anywhere365 oplossing maakt het inrichten van een contact center oplossing ook aantrekkelijk voor kleinere en middelgrote bedrijven.

Voor veel organisaties is investeren in een contact center op basis van ROI (Return on Investment) niet gerechtvaardigd. Dat geldt in het bijzonder voor kleinere en middelgrote bedrijven, terwijl juist zij efficiënt en kosteneffectief willen omgaan met klantcontacten en interne informatie. Anywhere365 biedt uitkomst. Het is een complete unified contact center oplossing, ontwikkeld op het Skype for Business platform. Deze software oplossing brengt alle inkomende, uitgaande en meerpersoonsgesprekken op het juiste moment naar de juiste persoon, ongeacht de locatie.

Functionaliteiten

  • ACD (Automatic Call Distribution)
  • IVR
  • WebChat
  • Uitgebreide rapportage
  • Call Recording
  • Integratie met CRM
  • Integratie met Mobiele telefoon en Skype
  • Skill Based Hunting
  • Meeluisteren als supervisor
  • WallBoards

 
Anywhere365 Bedienpost/Attendant
Legacy-systemen die uitsluitend op PBX gebaseerde telefoon communicatie werken met een apart systeem voor elektronische communicatie, voldoen niet langer aan de eisen van de huidige generatie van gebruikers. Klanten verwachten om samen te werken met bedrijven en organisaties op een moment die past bij hun schema, ongeacht waar ze ook zijn, met behulp van elk type apparaat, via een communicatiekanaal welke zij prefereren. De verschillende combinaties van deze elementen vereisen een krachtig dialoog-management welke in staat is om deze functies te bieden aan uw klanten en tegelijkertijd de invloed op uw werknemers en benodigde resources te beperken. De Anywhere365 Attendant is hier de ideale oplossing voor.

universal_midway_laptop_UCC_reception-console

 

Anywhere365 Wallboard

Anywhere biedt ook een wallboard voor uw call center medewerkers. Hiermee kunt u in de gaten houden of er nog genoeg agenten beschikbaar zijn, en of uw bedrijf voldoende bereikbaar is voor uw klanten.

Ik wil meer weten over Anywhere365

anywherereporting1

Anywhere365 Reporting

Bij het klantcontact- of callcenter komen potentiële en bestaande klanten als eerste in contact met uw organisatie. Aangezien elke positieve klantervaring bijdraagt aan uw imago is het van belang dat callcentermedewerkers optimaal, en met de juiste tools, worden ondersteund. Anywhere365 reporting is zo’n tool.

 

 

Klantverhalen


RT @QSsolutions: Weet jij hoe de combinatie van #CRM en #AskRoger jouw klantenservice kan verbeteren? Lees het hier: https://t.co/DSLnrcQojO
22-06-2017 12:06

Klanten

Creatie en Realisatie The MindOffice