Cisco Jabber


Uw medewerkers vragen om directe vormen van communiceren en nemen niet langer genoegen met traditionele middelen. Indirecte communicatie, zoals voicemail of e-mail, wordt ervaren als ouderwets; we hebben behoefte aan directe feedback. Cisco Jabber voorziet daarin.

Cisco Jabber combineert de telefoniefuncties van een traditioneel IP PBX-systeem met beschikbaarheidsinfo, chat, desktop-sharing en audio/video conferencing. Gebruikers hebben op kantoor, thuis of onderweg toegang tot dezelfde intuïtieve, krachtige spraakfuncties. IT-beheerders profiteren van een geïntegreerde oplossing die gemakkelijk kan worden geïmplementeerd en beheerd. Resultaat: efficiëntere communicatie en lagere kosten.

Functionaliteiten
U belt eenvoudig, eventueel met headset of IP-telefoon, vanaf een pc of laptop en beschikt over alle telefoniefunctionaliteiten: beantwoorden, wisselgesprek, in de wacht plaatsen, doorschakelen, doorverbinden en omleiden naar voicemail of chatgesprek. Ook kunnen oproepen gelijktijdig binnenkomen op telefoontoestellen van een groep collega’s.

Beschikbaarheidsbeheer
Met de beschikbaarheidsfunctie ziet u vanaf uw pc, laptop, smartphone of tablet of de persoon die u probeert te bereiken aanwezig is. Een groen pictogram staat voor ‘beschikbaar’, een rood pictogram voor ‘bezet’ en een geel pictogram voor ‘afwezig’.

ciscojabberwindows

Chat/Instant Messaging
Met Cisco Jabber start u eenvoudig een chatgesprek, waar meerdere personen aan kunnen deelnemen. Ook kunt u vaste chatgroepen aanmaken voor bijvoorbeeld projectgroepen of vergaderingen. Aan de hand van topic feeds ontvangt u een melding wanneer iemand in uw chatgroep een bericht plaatst dat specifieke woorden bevat.

Ik wil meer weten over Cisco Jabber

toastar-logo3

CRM integratie
Met ToastAR is het mogelijk om Cisco Jabber te integreren met uw CRM software. Bij een inkomend gesprek ziet u een popup/toast waarin de klantinformatie vanuit het CRM wordt getoond. Zo kunt u uw klanten beter en sneller helpen.

Meer weten? Download onze flyer voor meer informatie:


RT @QSsolutions: Weet jij hoe de combinatie van #CRM en #AskRoger jouw klantenservice kan verbeteren? Lees het hier: https://t.co/DSLnrcQojO
22-06-2017 12:06

Klanten

Creatie en Realisatie The MindOffice