Cisco UCCX Wallboard


Voor een klantcontactcenter is een passende personele bezetting belangrijk. Hoe zorgt u ervoor dat u weet wanneer er iemand moet bijspringen? Het Cisco Unified Contact Center Express (UCCX) Wallboard geeft inzicht in uw telefonische bereikbaarheid.

Het UCCX Wallboard laat het telefoonverkeer van uw Cisco Unified Communications Manager zien. Het wallboard verzamelt gegevens van alle inkomende gesprekken en toont deze op een overzichtelijke manier, zodat u inzicht heeft in uw telefonische bereikbaarheid. U ziet direct wanneer uw bereikbaarheid achteruit loopt, zodat u het probleem kunt aanpakken.

Service Level Agreement
Als een inkomend gesprek niet binnen de afgesproken SLA tijd wordt opgenomen, valt deze buiten de overeenkomst tussen u en uw klant. Met behulp van deze oplossing is direct zichtbaar of het gewenste serviceniveau behaald wordt.

Voordelen

  • Mogelijkheid om medewerkers direct bij of af te schakelen
  • Per wachtrij inzicht in de drukte
  • Draagt bij aan motivatie van medewerkers

 

UCCX-wallboard

sla

Motivatie medewerkers
Het wallboard toont in een cirkeldiagram het percentage telefoongesprekken dat binnen en buiten de SLA is opgenomen. Medewerkers kunnen hierop inspelen. Ook kunt u hier een target aan koppelen. Het is namelijk wetenschappelijk vastgesteld dat een concreet doel medewerkers motiveert.

Meer weten? Download onze flyer voor meer informatie:

Klantverhalen


RT @QSsolutions: Weet jij hoe de combinatie van #CRM en #AskRoger jouw klantenservice kan verbeteren? Lees het hier: https://t.co/DSLnrcQojO
22-06-2017 12:06

Klanten

Creatie en Realisatie The MindOffice