Cisco Unified Intelligence Center


Het Cisco Unified Intelligence Center is een geavanceerde oplossing voor het monitoren van uw telefoonverkeer op uw Cisco Unified Communications Manager. Het Cisco Unified Intelligence Center verzamelt gegevens van alle inkomende, uitgaande en interne gesprekken. Hiermee is het mogelijk verschillende rapportages te produceren.

Klanten ergeren zich steeds meer aan lange wachttijden, ingewikkelde keuzemenu’s, muziekjes, de bezettoon, onnodig vaak worden doorverbonden en überhaupt niet teruggebeld worden. Behalve dat deze knelpunten irritaties opwekken, zorgen ze ook voor extra kosten. Denk bijvoorbeeld aan doodlopende telefoontjes, extra werkdruk veroorzaakt door verkeerd doorverbonden gesprekken en niet te vergeten gemiste zakelijke kansen.

De meeste bedrijven beseffen past dat ze telefonisch slecht bereikbaar zijn als klanten klagen. Met Cisco Unified Intelligence Center kunt u dit moment voor zijn.

Voordelen

  • Real-time inzicht in telefonische bereikbaarheid van medewerkers en afdelingen
  • Op elk moment en vanaf elke locatie toegang tot deze informatie
  • Organisatie is optimaal bereikbaar

Screen-Shot-2012-12-22-at-9.33.32-PM

schermafdruk-2016-09-14-16-22-20

Inzicht in bereikbaarheid

Uw telefonische bereikbaarheid geeft aan hoe lang het duurt voordat een beller een medewerker van uw organisatie aan de lijn krijgt. De bereikbaarheid van uw organisatie is meetbaar en kan door middel van het Unified Intelligence Center eenvoudig real-time inzichtelijk worden gemaakt. Zo kan uw klantcontact center op basis van de vraag fexibel een medewerker bij of juist afschakelen.


RT @QSsolutions: Weet jij hoe de combinatie van #CRM en #AskRoger jouw klantenservice kan verbeteren? Lees het hier: https://t.co/DSLnrcQojO
22-06-2017 12:06

Klanten

Creatie en Realisatie The MindOffice