ROGER365


Klanten irriteren zich aan lange wachttijden, keuzemenu’s, muziek, de bezettoon, vaak doorverbonden en niet teruggebeld worden. Naast ergernis zorgt dit voor extra werkdruk, kosten en gemiste kansen. Met de telefonie rapportage van Roger365 bent u dit voor.

Roger365 is een geavanceerde oplossing voor het monitoren en analyseren van telefoonverkeer op uw Cisco Unified Communications Manager. Hiermee verzamelt u gegevens van alle inkomende, uitgaande en interne gesprekken en kunt u verschillende rapportages produceren. Zo zorgt u ervoor dat  uw organisatie optimaal bereikbaar is en heeft u altijd en overal inzicht in de telefonische bereikbaarheid van medewerkers en afdelingen.

‘Door Roger365 kunnen wij beter voorspellen wanneer het bij ons druk zal zijn en daar onze planning op aanpassen. Zo hebben wij meer grip op de zaak om het gewenste serviceniveau te kunnen bieden voor onze klanten.’

– Aldo Buikema, Manager Operations, DAVO Wittebrug Den Haag

Roger365inuse

dashboard-icon

Zelf dashboards samenstellen
Doordat u het dashboard zelf kunt samenstellen kunt u snel en makkelijk de voor u relevante overzichten oproepen. Ook kunt u één type widget meerdere keren aan het dashboard toevoegen en zo snel verschillende periodes met elkaar vergelijken. Nadat u uw standaard gewenste telefonie rapportage heeft samengesteld, ontvangt u deze periodiek per mail in het gewenste formaat.

Meer weten? Download onze flyer voor meer informatie:

Klantverhalen


RT @QSsolutions: Weet jij hoe de combinatie van #CRM en #AskRoger jouw klantenservice kan verbeteren? Lees het hier: https://t.co/DSLnrcQojO
22-06-2017 12:06

Klanten

Creatie en Realisatie The MindOffice