Unified communications


Samenwerken is essentieel voor elke organisatie. Niet alleen met collega’s maar ook met klanten of andere relaties. Door middel van unified communications is het mogelijk om dit op een slimme manier te doen.

Bij unified communications draait het om tijd, plaats en apparaat onafhankelijk communiceren. Zo is het mogelijk om een scherm te delen met collega’s op andere locaties waardoor je gezamenlijk kunt werken aan een document of presentatie. Unified communications is niet één vast product maar een combinatie van meerdere oplossingen. Op die manier kunt u gebruik maken van de oplossingen die bij uw organisatie passen.

Met onze unified communications oplossingen zijn uw medewerkers bereikbaar op de manier die zij zelf wensen. Zo kan een voicemail bericht naar keuze via telefoon of email worden afgeluisterd.  En wanneer een gebruiker aangeeft niet beschikbaar te zijn worden inkomende gesprekken automatisch omgeleid.

De overstap van traditionele telefonie naar unified communications vraagt soms ook een verandering van de organisatie. Wij kijken niet alleen naar de techniek, maar vinden de gebruiker minstens zo belangrijk. Hoe gaat uw organisatie ermee om als mensen thuis kunnen werken; hoe weten collega’s hoe en wanneer ze elkaar kunnen bereiken etc.? Wij bieden advies en helpen uw medewerkers de nieuwe mogelijkheden optimaal te benutten.

0815red_F1Skype_Fig3_hires

 


RT @QSsolutions: Weet jij hoe de combinatie van #CRM en #AskRoger jouw klantenservice kan verbeteren? Lees het hier: https://t.co/DSLnrcQojO
22-06-2017 12:06

Klanten

Creatie en Realisatie The MindOffice