Support & Beheer


Bij alle producten die u bij Ask Roger! afneemt is het mogelijk om support af te nemen. Deze diensten zijn in verschillende modules opgebouwd.

Waarom heeft u support nodig?
Onze supportdesk vormt het centrale aanspreekpunt voor onze contactpersonen van onze klanten. Hier kunt u incidenten, service requests en changes indienen, waarna deze worden geregistreerd en verder worden behandeld.

De supportdesk is bereikbaar per e-mail of telefonisch conform de afgesproken serviceperiode.

De supportdesk draagt primair zorg voor het zo snel mogelijk herstellen van incidenten, nadat een incident is gemeld. Zij voert hiervoor de 1e lijns support uit en coördineert en bewaakt de eventuele 2e en 3e lijns support. Verder voert zij onder supervisie van Change Management de standaard changes uit. Daarnaast zal de zij van belang zijnde informatie communiceren richting de contactpersonen en indien nodig voorlichting geven over de geboden dienstverlening

Onze supportcontracten hebben de volgende opbouw in modules:

 

Supportbeschrijving7

 

Managed of Full Managed

Optioneel kunt u Managed of Full Managed Services afnemen. In dat geval nemen wij beheer, updates en rapportage voor u uit handen. U krijgt hierbij ook uw eigen Service Level Manager. Alleen bij Full Managed Services zijn hierbij ook standard changes inbegrepen, zoals:

  • Toevoegen, wijzigen of verwijderen van gebruikers
  • Toewijzen van een VLAN op een switch-poort
  • Aanmaken van een firewall regel

Voordelen:

  • U kunt flexibel een module kiezen die past bij uw situatie
  • Door onze support kunt u er voor zorgen dat u bij problemen zsm. geholpen wordt

support

 


RT @QSsolutions: Weet jij hoe de combinatie van #CRM en #AskRoger jouw klantenservice kan verbeteren? Lees het hier: https://t.co/DSLnrcQojO
22-06-2017 12:06

Klanten

Creatie en Realisatie The MindOffice