Trainingen


Bij een implementatietraject voor een nieuwe oplossing is het trainen in adoptie en acceptatie van die nieuwe oplossing cruciaal voor het succes. Wij hebben opgeleide professionals paraat die u daarbij ondersteunen met trainingen, demo’s en meer.

Veel mensen hebben van nature de neiging om in eerste instantie negatief op een verandering te reageren: ‘Het werkt toch; waarom moet het anders?’ Denk bijvoorbeeld aan de overgang van een vaste telefoon naar het gebruik van softphones op een laptop met een headset. Vaak wordt onderschat hoe ingrijpend een dergelijke verandering is voor de gebruiker.

Communicatie en begeleiding zijn nodig om adoptie te realiseren. Voor een succesvolle adoptiestrategie is het nodig eindgebruikers te leren begrijpen waarom en op welke manier de verandering doorgevoerd wordt. Wij zetten verschillende middelen in om de gebruiker te laten zien wat hij aan de oplossing heeft:

  • Flyers
  • Videomateriaal
  • Gebruiksinstructie, remote of lokaal
  • Intranetmeldingen
  • Quick Reference Cards

Callcentertrainingen

Voor callcenters leveren wij een aantal specifieke trainingen:

  • Etiquettetraining
  • Receptionistetrainingen
  • Klantcontactcenter trainingen

img_1658

 


RT @QSsolutions: Weet jij hoe de combinatie van #CRM en #AskRoger jouw klantenservice kan verbeteren? Lees het hier: https://t.co/DSLnrcQojO
22-06-2017 12:06

Klanten

Creatie en Realisatie The MindOffice