Hosted Voice


Een organisatie verandert continu. Denk bijvoorbeeld aan personeel, technologie en klantwensen. Deze veranderingen hebben onder meer impact op uw bereikbaarheid en IT-infrastructuur. Door met uw telefooncentrale over te stappen naar de cloud met de Hosted Voice oplossing van Ask Roger! is geen enkele verandering meer een probleem.

Uw bedrijf krijgt geregeld te maken met veranderingen, zoals een nieuwe locatie, ander personeel, nieuwe technologie of flexwerken. Als zo’n verandering zich voordoet, moet u er zo snel mogelijk op in kunnen spelen. Met onze Hosted Voice oplossing in de cloud bent u voorbereid op veranderingen in uw organisatie.

De voordelen van een overstap naar telefonie in de cloud
Als u overstapt naar de cloud met onze Hosted Voice oplossing worden vaste en mobiele telefonie geïntegreerd. Hierdoor zijn medewerkers die vanuit huis of een andere locatie willen werken altijd bereikbaar op het directe nummer. Een smartphone kan namelijk gebruikt worden als zakelijk toestel door de vast-mobiel-integratie. Ook is een nieuwe locatie toevoegen of een andere aanpassing doen zo gebeurt met behulp van de selfservice klantportal. Met Hosted Voice betaalt u per maand per gebruiker een vast bedrag en u kunt flexibel opschalen. Verder is onze telefonieoplossing altijd up-to-date. De zorgen van licenties, verouderde hardware op locatie en upgraden van software zijn verleden tijd. De oplossing heeft ook een realtime back-up. Dus als een datacenter uitvalt, wordt het automatisch overgenomen door een andere locatie.

Uw bedrijf gegarandeerd bereikbaar
Met de Hosted Voice oplossing van Ask Roger! wordt optimale bereikbaarheid gegarandeerd. Uw organisatie is daarmee voorbereid op de toekomst. Ook als u over de grens aan de slag gaat. Daarnaast is de oplossing klaar voor verdere integratie van Skype For Business en CRM/ERP. Zo kan er optimaal gebruik worden gemaakt van alle functionaliteiten in uw organisatie.

Niet te vergeten: significante kostenreductie
Telefonie via Hosted Voice maakt vaste telefonieabonnementen, servicecontracten op telefoniecentrales en randapparatuur overbodig. Hierdoor is in veel gevallen een grote besparing in kosten mogelijk. Als er dan ook nog wordt gekozen voor de onbeperkt bellen variant zijn de kosten voor het bellen in Nederland bekend en weet u precies hoeveel u kwijt bent per maand.

Nieuwsgierig geworden naar Hosted Voice en hoe deze oplossing uw organisatie beter bereikbaar, flexibeler en efficiënter kan maken? Neem dan nu contact met ons op.

 


RT @QSsolutions: Weet jij hoe de combinatie van #CRM en #AskRoger jouw klantenservice kan verbeteren? Lees het hier: https://t.co/DSLnrcQojO
22-06-2017 12:06

Klanten

Creatie en Realisatie The MindOffice