CRM/ERP integratie telefonie


CRM/ERP integratie met uw telefonie zorgt ervoor dat u al uw klantgegevens binnen handbereik in één applicatie heeft. Efficiënter en productiever werken is het resultaat wanneer uw verschillende databasegegevens aan elkaar koppelt.

Veel organisaties beschikken naast een centrale CRM database met klantgegevens ook over een database voor de financiële administratie. Wanneer u deze informatie centraal beschikbaar maakt in één applicatie die u vervolgens koppelt aan uw communicatieplatform, kunt u klanten en relaties efficiënter en effectiever te bedienen.

Met onze CRM/ERP integratie verschijnt bij een binnenkomend gesprek een kleine pop-up in het scherm. Hierop worden de klantgegevens, zoals naam adres en andere relevante gegevens. getoond. Dat kunnen zaken zijn als het laatste contactmoment, de vaste accountmanager of openstaande posten. Door de flexibele opzet van de oplossing kan ieder veld uit de database in de pop-up worden getoond. Het is zelfs mogelijk om per medewerker of afdeling verschillende pop-ups te tonen. Ook kunnen medewerkers direct vanuit de pc nummers bellen. U ziet een voorbeeld in de video hieronder:

Telefooncentrales en Microsoft Skype for Business

Onze software is te koppelen met diverse IP telefooncentrales en met Microsoft Skype for Business. Ook hebben we met een groot aantal CRM/ERP systemen een koppeling gerealiseerd. Staat uw systeem er niet bij? Geen probleem, wij integreren alles.

Salesforce Dynamics-CRM-logo TOPdesk Exact SAM CRM
AFAS Magister PerfectView SugarCRM Synthess CRM

 

 


RT @QSsolutions: Weet jij hoe de combinatie van #CRM en #AskRoger jouw klantenservice kan verbeteren? Lees het hier: https://t.co/DSLnrcQojO
22-06-2017 12:06

Klanten

Creatie en Realisatie The MindOffice