Wij zijn ROGER


ROGER staat voor Robuust, Oplossingsgericht, Gek op Techniek, Eigenzinnig en Realistisch. In al het werk wat we doen proberen we zo goed mogelijk onze kernwaarden toe te passen. Pas als onze klant 100% tevreden is zeggen we: ROGER!

ROGER

We gaan voor de lange termijn: Robuust
We kiezen voor een lange termijnrelatie met u en daarom gaan we net zolang door tot het werkt zoals u dat wilt. Onze oplossingen zijn daarom ook gebaseerd op gerenommeerde merken en overal mee te integreren.

We zoeken een manier om uw bedrijfsresultaat te verbeteren: Oplossingsgericht
We geven niet zomaar antwoord, maar bieden echte en slimme oplossingen, die in één keer raak zijn: First time fix. International Innovation Company (bekend van Vacuvin) vroeg ons om te laten zien wat de klant nog níét gekocht heeft. Wij waren het enige bedrijf dat de uitdaging aandurfde en hebben het uiteindelijk opgelost. Elke keer als er een klant belt, zien ze de producten die de klant nog niet heeft aangeschaft, maar misschien wel wil hebben. En daar zijn ze nog steeds blij mee.

We zijn Gek op Techniek
Iedereen van Ask Roger! is gek op techniek en we houden de nieuwste ontwikkelingen bij. Die zetten we graag in om uw wensen in te vullen. We zagen al vroeg de unieke mogelijkheden van IP-communicatie. We bedachten in eerste instantie een oplossing vanuit de technische mogelijkheden, maar zagen vervolgens wat dat kon betekenen voor de klantbeleving.’

We vinden niets vanzelfsprekend: Eigenzinnig
We kijken verder dan de gebaande paden en als het moet vinden we nieuwe wegen om uw klantproces beter te ondersteunen. Verkoop en techniek werken bij ons samen, zodat we alleen beloven wat we waar kunnen maken. Wij blijven altijd kritisch. Na ons werk checken we of dit is wat u nodig heeft: ondersteunt onze oplossing uw belangrijkste klantprocessen? We kijken hoe u met onze systemen werkt, wat u nog meer nodig heeft en of u enthousiast bent. We vragen door waarom u een bepaalde applicatie niet gebruikt, zodat we uw technische mogelijkheden optimaal inzetten. Zeg niet tegen ons dat iets niet kan, want we gaan net zo lang door tot we het gevonden hebben. Als bedrijf willen wij het ook anders doen dan de multinationals: bij ons krijgt u persoonlijk contact en een oplossing op maat.

We kijken Realistisch naar groei
Onze klanten worden groter, wij groeien, maar we blijven nog net zo ROGER als toen we net begonnen. We geven vooraf aan wat u kunt verwachten, maken een realistische planning maar geven ook aan wat mogelijk niet haalbaar is.





Projectleider Antoine Kranendonk vertelt over zijn invulling van Robuust en hoe hij dat bij Ask Roger! terug ziet:

‘Robuust betekent voor mij degelijk, sterk. Een persoon of dienst waar je niet zomaar omheen kunt; een kwalitatief sterk product waar je lang plezier van hebt; een oplossing waar je voor wilt gaan en waar je vertrouwen in hebt. Bij Ask Roger! zie ik dat terug in de degelijkheid van de producten en oplossingen die we bieden.’

Planningscoördinator Dennis Rooijmans vertelt over zijn invulling van Oplossingsgericht en hoe hij dat bij Ask Roger! terug ziet:

‘In de periode dat ik zelf in het veld actief was, kwam ik vaak bij vestigingen van Bouwfonds voor werkplekken of telefoniebeheer. Ik proefde dat daar behoefte was aan meer, ze wilden, met een mooi woord, ‘ontzorgd’ worden. Binnen Ask Roger! is ‘ontzorgen’ absoluut een sleutelwoord. Daarin zit voor mij de kern van ‘oplossingsgericht’. Het betekent verder gaan dan je eigen expertise en daarvoor zul je moeten teamen met je collega’s, anders lukt het niet. Je zegt als het ware tegen de klant: leg het probleem maar op mijn bord, ik zorg ervoor dat het voor elkaar komt.’

Engineer Lars Steekelenburg vertelt over zijn invulling van Gek op techniek en hoe hij dat bij Ask Roger! terug ziet:

‘Gek op techniek is voor mij gewoon letterlijk wat er staat: gek zijn op techniek. Dit zie je bij mij terug in mijn enthousiasme voor innovaties, ik wil standaard alles weten wat met techniek te maken heeft. Techniek zit in onze genen, we zijn allemaal gek van techniek en zijn daardoor altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Niks is leuker dan om die nieuwe technologie op een slimme manier toe te passen en zo voor elke situatie een passende oplossing te vinden.’

Accountmanager Kenneth van der Wal vertelt over zijn invulling van Eigenzinnig en hoe hij dat bij Ask Roger! terug ziet:

‘Eigenzinnig zijn betekent voor mij dat je een eigen identiteit hebt, dat je projecten die vragen om een niet standaard oplossing ziet als een uitdaging. Ik weet dat als ik met zo’n project bij mijn collega’s aanklop ze er bovenop duiken, als bijen naar de honing. Ask Roger! laat zich namelijk niet leiden door wat voor de massa gebruikelijk is of wat de buitenwacht vindt. Een ‘Roger’ vormt zijn eigen mening en ziet in vraagstukken waarvan iedereen zegt ‘nee dat kan niet’ eerder een uitdaging dan een belemmering.’

Senior Engineer Cemal Sikier vertelt over zijn invulling van Realistisch en hoe hij dat bij Ask Roger! terug ziet:

‘Voor mij betekent realistisch dat je eerlijk bent in alles wat je doet, dat je de klant precies vertelt wat er aan de hand is zonder de verhalen mooier te maken dan ze zijn. Dat betekent ook dat je je vooraf in de vraag verdiept en dat je vanaf het begin duidelijk bent over wat wel, maar ook wat niet kan. Helaas kan dat betekenen dat een klant voor een andere partij kiest, maar vaak kloppen ze later toch weer bij ons aan als blijkt dat de verhalen mooier waren dan de realiteit. Als een klant voor ons gekozen heeft, zullen we altijd waarmaken wat we hebben aangeboden, ook al kost dat meer tijd dan begroot.’

Creatie en Realisatie The MindOffice