Bedrijfscalamiteit: Wie belt 112?


Bij calamiteiten in een organisatie is het belangrijk dat hulpdiensten snel bereikt kunnen worden. Politie, brandweer en ambulance kunnen natuurlijk snel bereikt worden door 112 te bellen, maar denken medewerkers ook aan het informeren van interne BHV-ers? Vaak zijn zij sneller te plaatse en opgeleid om EHBO te verlenen. Met de CallAware functionaliteit van Ask Roger! zijn BHV-ers direct op de hoogte van calamiteiten.

De CallAware functionaliteit zorgt ervoor dat de juiste mensen direct genotificeerd worden als er 112 (of evt een ander nummer) gebeld wordt. Het gesprek kan worden opgenomen en BHV-ers worden direct middels een geautomatiseerde oproep of tekstbericht geïnformeerd welk toestel 112 heeft gebeld. Ook de receptie wordt direct geïnformeerd zodat zij klaarstaan om de hulpdiensten te ontvangen en direct naar de juiste locatie te begeleiden.

Naast bovenstaande mogelijkheid kan deze functie natuurlijk ook in andere situaties worden ingezet. Neem contact op voor meer informatie. Ask Roger!



Contact

Neem contact op

Klanten

Creatie en Realisatie The MindOffice