Bereikbaar met Hosted Voice


Het is voor veel bedrijven lastig om altijd bereikbaar te zijn voor klanten. Daarom hebben wij Hosted Voice ontwikkeld. Dit is een telefooncentrale in de cloud waarmee u mobiele en vaste telefonie integreert. Zo is uw bedrijf altijd en overal bereikbaar, waar uw medewerkers ook zijn. In dit blog vertellen we wat de voordelen van Hosted Voice zijn en wat het u specifiek oplevert.

Met Hosted Voice hoeft u niet meer te investeren in een kostbare telefooncentrale, want u betaalt een vast bedrag per medewerker per maand. U beschikt dan over geavanceerde functionaliteiten voor mobiele en vaste toestellen. Denk bijvoorbeeld aan: nummerplannen, doorschakelen en een vast nummer. De functies van Hosted Voice zijn in duidelijke profielen gegroepeerd, zodat elke medewerker er goed mee kan werken. Gaat uw bedrijf verhuizen of breidt uw team uit? Dat is met Hosted Voice geen probleem meer. Deze oplossing is vooral interessant voor bedrijven met meer dan tien gebruikers.

Wat zijn de voordelen?

Hosted Voice is dus een telefonie-integratie in de cloud. Maar wat zijn precies de voordelen? U leest ze hieronder.

  • Volledige callcenterfunctionaliteit voor vaste én mobiele toestellen;
  • Gesprekken overzetten van een vast toestel naar mobiel, zonder onderbreking;
  • Gesprekken die binnenkomen op een vast nummer aannemen via een mobiel toestel;
  • Lagere kosten, want u betaalt een vast bedrag per gebruiker per maand;
  • Flexibel opschalen naar meer gebruikers;
  • Eenvoudig gebruikers beheren en toevoegen via de Self Service Portal;
  • Altijd up-to-date, u heeft geen last van updates of verouderde hardware;
  • Altijd bereikbaar, want door het grote aantal datacenters wordt uitval van de cloudomgeving voorkomen;
  • Integratiemogelijkheid met Skype for Business.

Wilt u de klantbeleving verbeteren?

Om uw klanten sneller en beter te kunnen helpen, kunt u Hosted Voice combineren met onze ToastAR CRM/ERP-oplossing. Door deze integratie ziet u meteen wie er belt en komen andere relevante gegevens, zoals gespreksgeschiedenis en -notities als een pop-up op uw scherm. Hierdoor kunt u de beller optimaal helpen, waardoor de klantbeleving verbetert. Ook bespaart u tijd, omdat u geen gegevens meer hoeft op te zoeken.

Optioneel is Hosted Voice uit te breiden met:

  • ERP- of CRM-integratie voor optimale klantbeleving met onze ToastAR;
  • Telefonistenbedienpost voor het efficiënt afhandelen van inkomende gesprekken;
  • Uitgebreide rapportagemogelijkheden. Het monitoren van uw bereikbaarheid is hiermee een eenvoudige handeling. U ziet hoe u presteert en wat u kunt verbeteren;
  • Realtime Wallboard, waardoor u direct en live inzicht heeft in de callcentergespreksafhandeling voor optimale sturing van de gesprekken.
  • Callcenter-oplossing:
      • Wachtrij;
      • Keuzemenu;
      • Doorschakeling bij ‘in gesprek’;
      • Gesprekken opnemen voor training.

     

Wilt u meer weten over de mogelijkheden? Ask Roger!



Ask Roger! zoekt een #accountmanager die samen met ons klantverwachtingen wil overtreffen! #vacature #jobs #sales… https://t.co/AWnI81NplU
17-08-2017 08:08

Klanten

Creatie en Realisatie The MindOffice