Klantenservice voor kleine teams


Het is belangrijk om uw klantenservice altijd op orde te hebben. Maar niet elk bedrijf heeft genoeg geld voor een optimale IT-ondersteuning. Vooral bedrijven met een klein klantenserviceteam hebben daar last van. Gelukkig heeft Cisco voor deze groep een oplossing: Cisco Spark Care.

Kleine klantenserviceafdelingen regelen vaak hun eigen ‘schaduw-IT-oplossing’. Dat doen ze, omdat er geen goed IT-systeem aanwezig is. Maar veel digitale ondersteuning en chatsoftware die ze gebruiken zijn onhandig. De systemen behouden de context van de klant niet, dus elke interactie begint opnieuw. Zonder een goed geïntegreerde ondersteuning voor bijvoorbeeld een terugbelverzoek is het lastig om een goede klantreis te bieden. Het gevolg? De klant kan niet optimaal geholpen worden.

Tegenwoordig zetten steeds meer bedrijven Cisco Spark in om hun interne communicatie te verbeteren. Spark biedt ook de mogelijkheid om gemakkelijk met externen te communiceren. Om het aanbod van Cisco Spark nog interessanter te maken voor communicatie met externen, introduceert Cisco: Spark Care. Met deze toevoeging tot het Cisco Spark-cloudaanbod kunt u op een aantal nieuwe manieren ondersteuning bieden aan uw klanten.

Wat is Cisco Spark Care?

Cisco Spark Care is een digitale oplossing voor klantondersteuning. Het is geschikt voor helpdesks en kleine teams tot twintig gebruikers. Ondersteuning kan worden geboden via webchat en terugbelverzoeken. Uw klanten kunnen via uw website gemakkelijk met u chatten of u kunt later terugbellen vanuit Spark.

Snelle en gerichte dienstverlening

Met Cisco Spark gebruikt u een kosteneffectieve dienst gericht op de zakelijke markt die simpel voor gebruikers is te implementeren. Uw agenten krijgen contextueel inzicht in de vorige interacties met de klant, waardoor zij een snellere en meer gerichte dienstverlening kunnen bieden. De oplossing werkt via de cloud en is daardoor erg veilig. Daarnaast kunt u gemakkelijk capaciteit toevoegen en u kunt gebruikmaken van nieuwe mogelijkheden. Nieuwe functies komen uit de cloud, waardoor u ze direct kunt gebruiken.

Voordelen van Cisco Spark Care

  • Chat: Uw klanten kunnen in gesprek gaan met uw careteams via een chatvenster op uw website. Cisco Spark genereert de benodigde code om uw site chatklaar te maken, inclusief de mogelijkheid voor de klant om de interactie aan het eind te beoordelen.
  • Terugbelverzoek: Klanten kunnen via uw site direct een terugbelverzoek aanmaken. Uw agenten kunnen hier vanuit Spark met één druk op de knop eenvoudig op reageren.
  • Desktop: Vanuit de Care-overzichtspagina werken uw agenten gemakkelijk en overzichtelijk. U ziet onder meer welke inkomende contactverzoeken via de website binnenkomen, de huidige gesprekken en de contacthistorie.
  • Rapportage: U kunt de presentaties van elke medewerker en elk team in een rapportage inzichtelijk maken. Dit is inclusief tevredenheidsscores en statistieken over de afhandeling.

Aan de slag!

Wilt u een professionele klantenserviceoplossing? Dan is Spark Care zeker wat voor uw afdeling. Als u al gebruikmaakt van een Spark-omgeving hebt u weinig nodig om Spark Care te integreren. U beheert Spark Care op een vergelijkbare manier als andere Spark-diensten. Nadat de noodzakelijke diensten zijn opgezet, duurt het gemiddeld een kwartier om Spark Care te configureren op uw website. Hierna kunt u direct aan de slag.

Hebt u vragen over deze dienst? Ask Roger!




Ask Roger! zoekt een #accountmanager die samen met ons klantverwachtingen wil overtreffen! #vacature #jobs #sales… https://t.co/AWnI81NplU
17-08-2017 08:08

Klanten

Creatie en Realisatie The MindOffice