Even voorstellen


Onze business groeit en daarmee ook het aantal medewerkers. Graag stellen wij de drie nieuwste collega’s aan u voor.

Omschrijving foto: v.l.n.r. Jeroen, Marije en Richard.

Richard Mafficioli del Calsetto

‘Je hebt me misschien al wel gesproken, maar bij deze heb ik nog een gelegenheid om meer over mijzelf te vertellen. Voordat ik bij Ask Roger! in dienst kwam, werkte ik bij PostNL onder andere als Operationeel IT Manager. Later maakte ik een zijstap naar productmanagement en hield ik mij bezig met productoptimalisatie. PostNL richt zich van origine op fysieke post en pakketten, ik hield me vooral bezig met de transitie naar “digitale post”. Hierbij kwam ik veel in contact met klanten en merkte dat hier mijn hart ligt. Nu ben ik accountmanager bij Ask Roger! en geniet ik elke dag van het contact met klanten en collega’s. Belangrijk vind ik hierin dat we een oplossing bieden waar de klant écht mee geholpen is, door samen erachter te komen wat de vraag achter de vraag is. De Roger-waarde ‘oplossingsgericht’ past hier perfect bij. Ik wil niet zomaar iets verkopen, maar dé oplossing bieden waarmee de klant tevreden is. Als ik vrij ben, ben ik echt een gezinsman. Ik breng veel tijd door met mijn vrouw Sandra, de tweeling Lotte en Tessa en de jongste Melle. Daarnaast ben ik te vinden op het korfbalveld als fanatieke korfbaltrainer.’

Jeroen Claassens

‘Al sinds de brugklas heb ik een passie voor computers. Het was dan ook geen vraag of ik Informatica in mijn vakkenpakket wilde hebben. Nu studeer ik Informatica aan de Haagse Hogeschool in Zoetermeer en studeer ik het laatste half jaar van mijn opleiding af bij Ask Roger! Het doel van de opdracht waarmee ik aan de slag ga, heeft alles te maken met het Roger Intelligent Cloud platform. Ik ga een architectuur ontwerpen die een link creëert tussen de databron TOPdesk en de Roger Intelligent Cloud, zodat deze data gevisualiseerd kan worden voor rapportages. Op de vraag waarom bij Ask Roger! hoef ik niet lang na te denken. Ik zocht een organisatie met korte communicatielijntjes en persoonlijk en direct contact. Het moest een innovatief bedrijf zijn dat openstaat voor nieuwe ervaringen en technologie, dat past bij mij. Dit vond ik bij Ask Roger! Ik zoek graag zaken uit op mijn eigen manier en ik hou er niet van om met de kudde mee te lopen. Met mijn passie voor computers past dit goed bij de Roger-waardes Gek op Techniek en Eigenzinnig. In mijn vrije tijd zit ik niet stil, ook dan staat de computer aan en speel ik videogames of programmeer ik voor een chatplatform.’

Marije van Spronsen

‘Aan de Christelijke Hogeschool Ede studeer ik Communicatie, met specialisme op het gebied van crossmedia en storytelling. Ik heb de minor Business Intelligence & Internet of Things gedaan, waarvan de activiteiten goed aansluiten op de specialismen van Ask Roger! Ik was voor mijn afstudeerstage op zoek naar een informeel bedrijf met een platte organisatiestructuur dat actief is in verschillende branches, bij Ask Roger! heb ik een goede match gevonden. Ik vind het interessant om te zien hoe de communicatiestrategieën verschillen per branche. Ik kan mij herkennen in de kernwaarde ‘realistisch’ van Ask Roger, ik heb geleerd dat een realistische blik beter past dan de perfectionistische blik die ik ervoor had. In realiteit loopt het vaak toch anders dan gepland. Voor Ask Roger! ga ik een afstudeeropdracht uitvoeren, met focus op onderzoek naar de positionering als Skype for Business expert. Ik ga in kaart brengen welke acties voor op het gebied van marketing en communicatie zij zullen moeten doen om de leadgeneratie te verbeteren. Kortom: wat voor een boodschap, via welke kanalen en met welke doelgroep. In mijn vrije tijd heb ik graag mensen om mij heen. Ik breng veel tijd door met familie en ben actief in de Hersteld Hervormde Gemeente. Winkelen met vriendinnen of naar een terras met mijn vriend zijn dingen waar ik blij van word. Mijn hobby’s daarnaast zijn fotograferen en creatief bezig zijn met handletterring, vormgeving van uitnodigingen en bulletjournals.’



WhatsApp wie gebruikt het niet? In 2017 zijn er 11,5 miljoen Nederlanders die er gebruik van maken. Maar hoe zet je dat nu efficiënt en georganiseerd in als communicatiemiddel in een organisatie. Guess what? Here it is! Één account dat beheerd kan worden door meerdere personen, wachtrij mogelijkheden, automatisch vragen beantwoorden en persoonlijk contact, CRM integratie en nog veel meer. De SocialRoger oftewel een koppeling voor al je social kanalen.
01-09-2018

Klanten

Creatie en Realisatie The MindOffice