Automotive


De automotive industrie is een dynamische en hoog competitieve markt. De eisen van de merken en importeurs worden strenger. Klanten oriënteren zich steeds meer online en in de avonduren, en willen geholpen worden op het moment dat het hen uitkomt.

Veranderingen in klantgedrag zorgen voor uitdagingen op het gebied van klantcontact en klantbeleving. Veel dealerorganisaties richten een klant contact center (KCC) in, maar daarmee vervalt het directe contact waar klanten aan gewend waren. Hoe houdt u inzicht in de opvolging van leads en hoe kunt u klanten op het juiste moment helpen? Kortom: hoe zorgt u voor een persoonlijke klantbeleving?

Met de klantcontact oplossing van Ask Roger! hebben wij direct inzicht in de klantgegevens bij inkomende gesprekken, waardoor wij de klant op een persoonlijke manier kunnen begroeten. – Diana Baecke, Supervisor Klantcontact Automotions Groep – Lees klantverhaal

ToastAR-Jabber-Automotions

24/7 klantcontact

Een potentiële koper staat niet meer geduldig bij de autodealer op z’n beurt te wachten. Hij wil geholpen worden op het moment dat het hem uitkomt en gebruikt daarvoor verschillende kanalen: telefoon, chat, mail, Whatsapp.
Wij zorgen voor systemen waarmee u uw klanten op elk moment van de dag, onafhankelijk van het kanaal, optimaal kunt bedienen. Met onze callcenteroplossingen kunt in het inkomend telefonieverkeer beter verdelen, heeft u inzicht in het aantal calls en het afhandelen van leads. KCC-medewerkers kunnen zien met wie de klant is, welke contacten er eerder geweest zijn en in wat voor auto de klant rijdt.

 

 



Met onze ToastAR koppeling met SAM, het meest gebruikte CRM pakket in de auto industrie, maakt u van uw KCC een slim contact center. De klant komt direct bij de juiste persoon terecht en u heeft u altijd de meeste recente gegevens bij de hand. Contactpersonen kunnen vanuit SAM snel gevonden en gebeld worden. Bij een inkomende oproep of chat verschijnt alle relevante klantinformatie. Ook met andere CRM systemen kunnen we dergelijke koppelingen realiseren.

Meer over onze ToastAR oplossingen vindt u op www.toastar.nl.


Wilt u als #autodealer uw klant met naam begroeten? Wij geven drie tips voor persoonlijk #klantcontact:… https://t.co/zc6KJxtrGp
20-02-2018 14:02

Klanten

Creatie en Realisatie The MindOffice