Informatie en communicatie


Veranderingen en innovaties binnen de ICT en communicatiebranche volgen elkaar razendsnel op. Voor veel organisaties is het gewenst om 24/7 voor klanten beschikbaar te zijn.

Een manier om dit te realiseren is het beschikbaar stellen van support offices vanuit huis, of zelfs in verschillende tijdzones. De uitdaging hierbij is het waarborgen van de kwaliteit en snelheid. Wij bieden hier verschillende oplossingen voor zodat uw bedrijf direct kan inspelen op de vraag vanuit de markt.

‘Inmiddels is onze oude centrale vervangen door een voice enterprise oplossing. Ask Roger! leverde ons alles wat nodig was om een totaaloplossing te realiseren.’

– Gerbert Klein, VitalHealth

Bij Unified Communications draait het om tijd, plaats en apparaat onafhankelijk communiceren. Zo is het mogelijk om een scherm te delen met collega’s op andere locaties, zodat zij gezamenlijk kunnen werken aan een document of presentatie. Unified communications is niet één vast product maar een combinatie van meerdere oplossingen. Zo kunt u gebruik maken van de oplossingen die bij uw organisatie passen.
Anywhere365



Skype for Business combineert de telefoniefuncties van een traditioneel IP PBX-systeem met rijke beschikbaarheidsinfo, chat, desktop-sharing en audio/video conferencing. Dit maakt communicatie efficiënter en verlaagt bovendien de kosten. Gebruikers hebben op kantoor, thuis of onderweg toegang tot dezelfde intuïtieve, krachtige spraakfuncties. IT-beheerders profiteren van een geïntegreerde oplossing die gemakkelijk kan worden geïmplementeerd en beheerd.


Ask Roger! zoekt een #accountmanager die samen met ons klantverwachtingen wil overtreffen! #vacature #jobs #sales… https://t.co/AWnI81NplU
17-08-2017 08:08

Klanten

Creatie en Realisatie The MindOffice