Customer Experience Event

14 maart 2019

Customer Experience Event
14 maart 2019

Op elk kanaal 24/7 aanwezig zijn en nog steeds persoonlijke klantbelevingen bieden? Dat is toch de ultieme droom. In tijden waarin de klantverwachting steeds hoger wordt, de communicatiekanalen toenemen en de technologie steeds sneller ontwikkelt biedt het Customer Experience Event handvatten om bewuste keuzes te maken. Zo kun je de wereld van je klanten en je medewerkers een stukje mooier maken en hen de ultieme klantbeleving geven. Vanuit de juiste strategie, met de juiste middelen.

Aanmelden

Partners

 

De sprekers


Patrick Scherbeijn

Patrick Scherbeijn
Is als co-founder van Ask Roger! verantwoordelijk voor Business Development. Met zijn enorme kennis en kunde vertelt hij altijd graag over hoe de toekomst eruit komt te zien.

Frans Reichardt

Frans Reichardt
Beter bekend als de klantenluisteraar. Spreekt, inspireert en motiveert met verrassende inzichten, interactie en humor.

Sjors Luiten

Sjors Luiten
Is commercieel directeur bij InSocial en ziet feedback als 'the breakfast of champions'. InSocial verzamelt, analyseert en publiceert klantfeedback.

Robbert Bouman

Robbert Bouman
Is als oprichter van Zummit dagelijks met zijn team bezig om mensen beter te laten samenwerken. Klanten kopen liever van blije medewerkers die om hen geven. "Every Company a Connected Company", is zijn levensmissie.

Programma

12.00 – 12.45  Inloop
Kom binnen, de broodjes staan klaar in onze mooie vestiging in Delft!

12.45 – 13.00 Welkom
Opening door Peter Berg, manager Sales & Marketing bij Ask Roger!

13.00 – 13.30 Inspiratiesessie Zummit
Je kunt klanten pas tevreden maken, als je medewerkers zich betrokken voelen. Robbert deelt een methode en praktische tips om medewerkers met de missie, klantbelofte en elkaar te verbinden.

13.30 – 14.00 Inspiratiesessie Ask Roger!
Patrick vertelt wat hij ziet in de wereld van customer experience. Hoe zet je verschillende social kanalen, chatsbots en voice het beste in? Hoe blijf je flexibel? En hoe beheers je de verschillende kanalen?

14.00 – 14.30 Coffee Break

14.30 – 15.00 Inspiratiesessie InSocial
Hoe tevreden zijn je klanten eigenlijk? InSocial helpt je met het meten van tevredenheid en het ophalen van feedback en laat vandaag zien wat dit Samsung heeft gebracht.

15.00 – 15.45  De Klantenluisteraar
De klantenluisteraar vertelt met humor en uit de praktijk geplukte, aansprekende voorbeelden hoe je de wereld mooier maakt voor klanten en voor jezelf.

15.45 – 16.30 Borrel & demo’s
Onder het genot van een borrel heb je tijd om demo’s van Ask Roger!, InSocial en Anywhere365 te zien, kennis te maken met Voice, na te praten, te netwerken en eventuele afspraken te maken.




Meer weten?




Chat direct met ons



Chat direct
Bezet
In Gesprek
Afwezig
Offline
Peter Berg


Chat direct
Bezet
In Gesprek
Afwezig
Offline
Marije van Spronsen


Creatie en Realisatie The MindOffice