DAVO Wittebrug




Met 11 vestigingen in de regio Haagland en Rijnmond is Peugeot DAVO een toonaangevend bedrijf voor het kopen en goed onderhouden van uw Peugeot in Groot Den Haag en Rotterdam. In Rhoon, Rotterdam heeft DAVO tevens een ‘flagship’ Citroen vestiging.



De uitdaging

Klantbeleving en optimaal klantcontact staat bovenaan de prioriteitenlijst van DAVO. In de huidige automobielbranche is het belangrijk om de klant subliem van service te voorzien. Dit geldt zowel in de showroom en werkplaats als bij de telefonische ingang. Naast het verbeteren van  klantcontact was de reeds aanwezige Siemens centrale verouderd en voldeed niet meer aan de benodigde uitbreidingen van vestigingen. Ook was er behoefte aan een professioneel, gecentraliseerde wifi oplossing voor draadloos netwerk en gast toegang voor internet.



De oplossing

Over alle vestigingen werd een centraal beheerde wifi omgeving uitgerold. Dit netwerk kan gebruikt worden voor normale datacommunicatie voor medewerkers van DAVO, maar ook voor draadloze wifi telefonie. Trots zijn we op het feit dat we door onze ruime ervaring, samen met technische specialisten van DAVO, in een lastige omgeving van staal, aluminium en glas een uitstekend werkende oplossing hebben kunnen creëren. Het wifi netwerk wordt ook gebruikt om klanten van internet te voorzien terwijl ze wachten op de servicebeurt van hun auto. Ook zijn alle vestigingen aangesloten op een centraal geïmplementeerde Cisco Communications Manager oplossing. Om het klantcontact te verbeteren is er een integratie gecreëerd met het CRM softwarepakket SAM, in samenwerking met de leverancier UnameIT uit Utrecht. Met deze oplossing worden de juiste klantgegevens bij een inkomende oproep direct getoond en weet DAVO dus direct wie er belt. Het is niet meer nodig te vragen naar kenteken of NAW gegevens. Maar daar blijf het niet bij. DAVO werkt continu door aan het optimaliseren van klantcontact en daagt ons uit om steeds verder te denken. Zo worden terugbelnotities geautomatiseerd en wordt er een alarmnotificatie gestuurd wanneer er niet tijdig is teruggebeld.



Ask Roger! is echt een partner die niet alleen naar de techniek kijkt. Ze snappen wat klantbeleving is en dat dat voor ons superbelangrijk is.
- Aldo Buikema, Manager Operations, DAVO Wittebrug Den Haag

Hoe Roger is dat?

DAVO daagt ons uit op zeer Oplossingsgericht te werk te gaan. Doordat we Gek op Techniek zijn, vinden we het fantastisch om zo op de proef te worden gesteld.

Klanten

Creatie en Realisatie The MindOffice