JAN Accountants




JAN is adviseur op het gebied van oa. accountancy, belastingen en personeel. Klantbeleving en klanttevredenheid staat bij JAN hoog in het vaandel. Medewerkers van JAN vertellen graag hoe Ask Roger! hen hiermee heeft geholpen.



De uitdaging

JAN heeft meerdere vestigingen welke onderling gekoppeld zijn middels een Cisco Communications Manager oplossing. De vestigingen hebben een uniforme uitstraling met betrekking tot bereikbaarheid. Inkomende gesprekken kunnen op verschillende vestigingen binnenkomen. Het is dus belangrijk dat alle telefoniste(s/n) elkaar kunnen afwisselen of opvangen in geval van ziekte.



De oplossing

Ask Roger! heeft de telefonie CRM integratie geimplementeerd bij JAN. Het Cisco platform is gekoppeld met Alure, het interne financiele software pakket. Hierdoor worden klanten direct herkend en worden alle relevante gegevens direct getoond. Zo hebben alle telefoniste(s/n) inzicht in iedere klant.

Hoe Roger is dat?

Door goed te luisteren naar de vraag kwam er een Oplossingsgericht antwoord. ‘Door de combinatie van de CRM koppeling met telefonie en een overzicht van de beschikbaarheid van collega’s kunnen wij beter en sneller onze klanten helpen. Dit heeft zeker de relatie met onze klanten versterkt.’ – Medewerkers JAN

Klantverhalen

Klanten

Creatie en Realisatie The MindOffice