24-uurs storingsmodule


In geval van een storing bij een van uw klanten wilt u zo spoedig mogelijk te hulp schieten. Vaak wordt een storing die buiten kantoortijden ontstaat pas tijdens reguliere kantoortijden opgepakt. Wilt u uw klanten 24/7 support bieden? Met onze 24-uurs storingsmodule, die u koppelt u aan uw Skype for Business of Cisco omgeving, richt u eenvoudig een 24/7 supportdienst in.

De storingsmodule kan automatisch een vooraf ingesproken tekst afspelen en doorverbinden naar een beschikbare storing-engineer. Het systeem haalt het telefoonnummer van de desbetreffende engineer uit de planning in uw CRM/ERP software. Deze complete oplossing voor storingsmeldingen is ontwikkeld voor zowel het Skype for Business platform als het Cisco UC platform en zorgt ervoor dat u snel te hulp kunt schieten wanneer uw klant met een storing geconfronteerd wordt.

Functionaliteiten

  • Ingesproken tekst die vraagt of het om een storing gaat
  • Automatisch doorverbinden met een vooraf gespecificeerd nummer
  • Telefoonnummer beschikbare engineer automatisch ophalen uit CRM/planning
  • Bevestiging vragen door middel van een #

 

247 storingshelpdesk

24-7Storingsmodule

Wat levert het op?

De storingsmodule zorgt ervoor dat het probleem sneller wordt opgepakt. Bij een gemist gesprek kan de engineer direct terugbellen. Ook ziet de supportafdeling dat het nummer is gebeld, wie dat heeft gedaan, met welke engineer er is doorverbonden en of er daadwerkelijk is opgenomen.


Ask Roger! zoekt een #accountmanager die samen met ons klantverwachtingen wil overtreffen! #vacature #jobs #sales… https://t.co/AWnI81NplU
17-08-2017 08:08

Klanten

Creatie en Realisatie The MindOffice