Cisco Unified Workforce Optimization


Het eerste contact van klanten met uw organisatie is vaak via het klantcontactcenter of call center. Cisco Unified Workforce Optimization helpt bij het personeelsbeheer van callcentermedewerkers en maakt prestaties inzichtelijk. 

Cisco Unified Workforce Optimization is een uitstekende tool voor de personeelsplanning en prestatie monitoring van agenten. Het laat het werkschema en productiviteitsindicatoren zien en stelt agenten in staat om diensten onderling te ruilen.

Functionaliteiten

  • Inzicht in productiviteit indicatoren voor iedere agent
  • Opstellen en inzichtelijk maken van het werkschema
  • Gemakkelijk onderling ruilen van diensten
  • Uitzonderingen aanvragen
  • Inzicht in statistieken inzien en vergelijking met prestaties uit het verleden

AQ91869_rev4

support

Prestatie monitoring

Met de Cisco Workforce Optimization kan iedere agent zijn of haar prestaties in de gaten houden. Zowel voor de leidinggevende als voor de medewerker is inzichtelijk hoe iedere agent presteert. Dit helpt bij het geven en ontvangen van feedback over prestaties op de werkvloer.


Ask Roger! zoekt een #accountmanager die samen met ons klantverwachtingen wil overtreffen! #vacature #jobs #sales… https://t.co/AWnI81NplU
17-08-2017 08:08

Klanten

Creatie en Realisatie The MindOffice