Hosted Voice


Hosted Voice van Ask Roger! maakt het bereikbaar worden via de cloud eenvoudig. Met nummerbehoud blijft de organisatie bereikbaar. Deze oplossing maakt beheer van de telefonische bereikbaarheid eenvoudig middels een self service portal. Uiteraard staan wij ook klaar met onze support en managed services.

De Hosted Voice oplossing biedt naast het simpelweg bereikbaar zijn via de cloud ook geavanceerde functionaliteiten die je van een volwaardige telefooncentrale mag verwachten. Onder andere zijn de volgende functionaliteiten mogelijk. Ongeacht de grootte van de organisatie.

  • Wachtrij functionaliteit
  • Call Center oplossing
  • Enkel of meerlaags keuzemenu
  • Inzicht in beschikbaarheid/presence van collega’s
  • Receptioniste applicatie
  • Wachtmuziek
  • Doorschakelingen bij in gesprek, niet beschikbaar of onbereikbaar
  • Call recording

Kortom een complete telefooncentrale eenvoudig te benaderen en in te richten naar wens van de organisatie.

Om een beter beeld te geven van de uitgebreide mogelijkheden lichten we enkele van deze functionaliteiten hieronder verder toe.

Wachtrij functionaliteit
Bij piek momenten of in het algemeen een grote stroom aan binnenkomende gesprekken ontkom je er niet aan dat er meerdere gesprekken tegelijkertijd binnenkomen.  Met een wachtrij in de cloud oplossing voorkom je dat dit impact heeft op de lokale beschikbaarheid van de verbinding. De beller in de wacht wordt in de wacht gezet.  Het gesprek geeft de centrale pas door wanneer er een medewerker beschikbaar is. Zo wordt er efficiënt gebruik gemaakt van de beschikbare bandbreedte op locatie en is geen zorg over inkomende gesprekken die een in gesprekstoon krijgen.

Call Center oplossing
Een Call Center oplossing roept vaak het gevoel op van een complexe en dure oplossing. Niet met Hosted Voice. Vanaf 1 gebruiker is het al mogelijk om een Call Center licentie toe te voegen en de gesprekken op die manier in de organisatie te routeren. Een call center heeft het voordeel dat gesprekken beter gevolgd en gemanaged kunnen worden. Middels een Call Center Supervisor licentie kan er worden gestuurd op beschikbaarheid van de medewerkers/afdelingen en gehele organisatie. Ook kan er worden gerapporteerd op vele verschillende KPI’s die voor een organisatie belangrijk kunnen zijn. Om het compleet te maken kan er eenvoudig een koppeling worden gemaakt met een wallboard die realtime inzicht geeft in de inkomende gesprekken, wachtrij informatie etc.

Receptioniste bedienpost
Komen gesprekken centraal binnen bij een receptioniste dan is een bedienpost een mooie oplossing om deze gesprekken gemakkelijk te kunnen doorverbinden. In de bedienpost ziet de receptioniste welke en hoeveel gesprekken er binnenkomen. De gesprekken kunnen worden aangenomen en met een klik op de muis worden doorverbonden naar de juiste collega of afdeling. Ook is in één oogopslag duidelijk of de collega beschikbaar is, in gesprek is of niet bereikbaar is. Kortom of er doorverbonden kan worden of niet.

Dit zijn slechts enkele voorbeelden van de mogelijkheden van de Hosted Voice oplossing van Ask Roger!.

Nieuwsgierig geworden naar Hosted Voice en hoe het uw organisatie beter bereikbaar, flexibeler en efficiënter kan maken? Neem dan nu contact op.

Hosted voice

 

Tele2

Tele2, Hosted Voice provider

Onze partner Tele2 is de leverancier van Hosted Voice. De producten, diensten en expertise van deze partner sluiten naadloos aan op de diensten van Ask Roger! Zo kunnen we een passende oplossing realiseren voor elke klant, ongeacht de complexiteit.

Wil je meer weten over de tarieven van Hosted Voice? Hieronder een overzicht:

Hosted Voice Tarieven

Klantverhalen


Ask Roger! zoekt een #accountmanager die samen met ons klantverwachtingen wil overtreffen! #vacature #jobs #sales… https://t.co/AWnI81NplU
17-08-2017 08:08

Klanten

Creatie en Realisatie The MindOffice