Omnichannel contact center


In grote organisaties heeft het klantcontactcenter of call center een belangrijke strategische plek. Hier komen potentiële en bestaande klanten als eerste in contact met de organisatie en staat klantvriendelijkheid hoog in het vaandel. Daarom is het van belang dat de call center medewerkers optimaal worden ondersteund met de juiste technieken. Elke positieve klantervaring draagt namelijk bij aan het imago van uw organisatie. Een omnichannel contact center helpt u hierbij.

De tijd dat er alleen telefonische oproepen binnen kwamen is allang voorbij; klanten willen via de browser, via chat of middels video contact met een medewerker. Wij leveren omnichannel contact center oplossingen voor zowel Cisco als Skype for Business omgevingen. Mogelijkheden hiervan zijn:

  • Geavanceerde gespreksroutering en uitgebreide management mogelijkheden
  • Automatische gespreksverdeling inclusief ‘aantal in de wacht’ en ‘geschatte wachttijd’ meldingen
  • Beschikbaarheids- en bereikbaarheids integratie met Cisco Jabber of Skype for Business
  • Supervisor applicaties incl. mobiele toegang met realtime informatie
  • Integratiemogelijkheden met CRM- en ERP Databases

Door gebruik van open standaarden kunnen wij speciale maatwerk oplossingen voor u realiseren. Denk hierbij aan het maken van specifieke rapportages, of het aanpassen van wallboards.

ko19223

 

 


Ask Roger! zoekt een #accountmanager die samen met ons klantverwachtingen wil overtreffen! #vacature #jobs #sales… https://t.co/AWnI81NplU
17-08-2017 08:08

Klanten

Creatie en Realisatie The MindOffice