Rapportage


De juiste rapportage van interne en externe contacten zorgen voor een snelle en correcte afhandeling van informatiestromen. Medewerkers hebben inzicht in de status van de een binnenkomend gesprek en kunnen direct met openstaande calls aan de slag.

Wij ontwikkelen verschillende eigen oplossingen die u boven op basiselementen zoals Cisco Unified Contact Center of Skype for Business kunt inzetten. Onze rapportagesystemen en callcenter wallboards geven een helder en overzichtelijk beeld van alle lopende calls, met gegevens als:

  • Aantal ingelogde agenten
  • Aantal agenten ready, in nawerktijd, not ready
  • Totaal aantal gesprekken van vandaag
  • Aantal bellers in de wachtrij
  • Wachttijd langst wachtende
  • Statistieken over de dag
  • Statistieken per agent

‘Door rapportages kunnen wij beter voorspellen wanneer het bij ons druk zal zijn en zodoende daar met onze planning op inspelen. Zo hebben wij in beeld of wij het gewenste serviceniveau bieden aan onze klanten.’

Aldo Buikema, Manager Operations, DAVO Wittebrug Den Haag

 

Roger365inuse

 

 


Ask Roger! zoekt een #accountmanager die samen met ons klantverwachtingen wil overtreffen! #vacature #jobs #sales… https://t.co/AWnI81NplU
17-08-2017 08:08

Klanten

Creatie en Realisatie The MindOffice